NÅN JÄKEL SPELAR GUD OCH SLÄNGER SNÖ I PALLET PÅ FOLK

Vilket slaskväder det har vart idag! Har trampat i ett antal regnpölar haha! Nästan bättre med 23 graders kyla, eller vad säger ni ? :O Eftersom jag nästan fick en våg av vatten när jag stod vid övergångsstället då bussen kom och körde förbi, samt en jäkla snöhög som nästan föll i min skalle så tycker ja det är bättre med kyla!
Jag märkte inte ens att de va nån som stod och skottade med en spade på hans balkong precis vid sjukan. Ja tänkte, "OåHH! Herregud. Snöras från taket!" Nej för fan , bara en jäkel som står och skottar ner på marken och inte tänker på om folk får ett par kg snö i pallet ;P Så han körde på och tänkte inte på om nån gick förbi där nere.

Jag har tagit mig till jobbet med buss imorse. För första gången på över ett år gick jag upp innan 06.00! Helt otroligt, jag som aldrig trodde jag skulle komma upp så tidigt! Dessutom var ja så tidig till jobbet att jag kom redan kl 07.00 haha och började inte förrän 08.00! Inte råga på allt efter 9 timmars jobb knatar jag hem :D
Så ja tycker ja vart duktig. Gick dessutom hem igår med. Roffe håller på att mecka med min bil så drf får jag motionera. Dock blåste de lite imorse och snöa så jag tog bussen.
Imorn kanske jag ska åka förbi Sofie i Åkersberga och hälsa på lilla Celine som nu är 1 månad gammal :)
Ska bli skoj. Bara ja slipper åka buss hela vägen dit & hem?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0