NY SVINSJUKA PÅ G?

Tjolahopp!
Börjar bli sjuk tror ja?! Har vart hur trött som helst och utmattad i kroppen flera dagar nu i rad. Mina ben värker, ja fryser och har jätteont i halsen. Nyst säkert 10 ggr bara idag. Nu känner ja att nåt är på gång!! :( Fan jag har inte råd att va sjuk. Hoppas att det inte bryter ut! Ska ju jobba hela veckan ut. Förreförra helgen tror ja det var jag fick nackspärr! De har gått över, iaf de mesta. Så nu blir det brännhett te till min lilla hals så får vi hoppas att den repar sig.. Inte konstigt egentligen då jag blev så trött och lag mig kl 19 igår kväll.. Måste ju sova när sjukligheten håller på att bryta ut. Men de är lika bra att köra på!


Ja säger som ja brukar säga, får man nåt så är det meningen, dör man så gör man liksom. Inte meningen att vi ska ta massa mediciner och skit.. Nej snart drar ja till Männsko-byn! hahaha

Vann den här korsetten från tradera idag :D Visst är den söt? Jag har blivit lite av en korsett människa jag!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0