TA ME FAN, EN FALSK JÄVEL!

Haha tittade på tradera efter canada goose jackor. Tänkte att de kanske fanns nån schyst för en billig penning. Vad ser ja då av en ren slump? :O Jo, haha min bild på MIN goose jacka! hahah! jösses. den bilden har ju inte de fanskapet tagit, de är ju på min jacka! hahaha och den är ju inte till salu. Lite kul att se sin egen jacka ute på nätet till salu :P de är ju samma modell fanskapet ska sälja men ja anmälde han ifall att ja nån gång ska lägga upp annons om min jacka på tradera! De är ju den bästa bilden ja har.. Nej så feeeejk på dig din kopierande människa av bilder! Hoppas din annons läggs ner!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Himla sjuste blogg du har Maria har varit inne en gång tidigare då Carina sa att du hade skrivit så fint i bloggen och det har du verkligen gjort Tack för alla dina egna tankar som jag tror att vi alla delade med dej då. Kramar

2010-02-08 @ 22:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0