BIG MAC - DAGEN

Har vart riktigt duktig idag! Jobbat på i 12 timmar i sträck. Det blir schyst med stålar sen vettni! ;) haha. Varför inte köra på när man väl är där liksom? Nu har jag massa grejer som ja måste fixa. Var och köpte lösnaglar, skitsnygga på Åhléns imorse innan jobbet. gick upp klockan 08.00! Otroligt att jag kom upp efter jag somnat kl 03.00 inatt. Hade som vanligt sjuka drömmar :P Inget jag vill dela med mig av till befolkningen :P Ville mest påpeka att jag är nog den människa på jorden som har de konstigaste drömmarna som finns.
Iallafall har jag ju jobbat. Blivit tokig på dessa kupongrabatter som vi har nu. Har äntligen förstått mig på dom, dock ej alla kunder som gör :P Nu ska jag ta och packa massa saker tills imorn bitti. Måste gå upp senast 06.00!!! Tror ni ja kommer upp? :D Jag hämtar morsan runt 09 imorn bitti sen drar vi iväg mot enskede.. Får se om det blir nå bra bilder då! Ska försöka fota lite så ni får se hur det va :D Nu är jag trött och slut i kroppen, kommer drömma om BIG MAC inatt :P Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0