ETT JÄKLA MECKT

Inte så likt mig att skriva ett sånt här inlägg men, jag blir så less på allt. Typiskt då det är pms vecka nu så är det klart man blir upprörd över det mesta. Eller så kanske jag har rätt att bli arg? Jag blir direkt tokig när jag kommer hem då ingenting e bortplockat. Det ligger grejer överallt, disken e kvar, sopor och pizza kartonger på bänken. :( Orkar inte plocka jämt, ska de va så svårt att fatta? Inte nog med det har jag hur mycket som helst i skallen nu. Speciellt eftersom jag ska iväg i helgen och måste hinna packa, köpa saker och andra saker jag måste tänka innan jag ska iväg. Har massa pappersjobb jag måste fixa, med rättegången förra året, ringa posten ang mina paket som e spårlöst borta. Massa möten inbokade och vice versa och olösta fakturor som jag inte har fattat mig på. Bilen ska besiktigas och där e de massa fel jag inte hunnit åtgärda ännu.

Har tackat ja till ett par dagar jag kan jobba men kommer inte ihåg vilka. Antagligen har jag bokat över något annat nu jag skulle gjort. Ska jobba extra större delen av dan imorn så då hinner ja inte dra ner på stan. Det snurrar nå otroligt i min skalle nu. Inte ens almanackan fungerar för mig. Jag måste ha papper uppsittandes på väggen med en penna ifall jag kommer på nåt som surrar i huvudet på mig. Ingen som känner igen sig? Eller är det bara jag som är så virrig? DET ÄR ETT JÄKLA MECKT MED ALLT! Får inte tag på morsan heller. Vet inte vart hon håller hus :S

Jag tror iallafall att gröten hjälpte imorse då jag var rätt koncentrerad idag :D nåt positivt! Nu ska jag bara lägga mig ner, inte tänka på ett skit och kolla på film! Vad säger ni om tamponger från euroshopper ? :P haha tänkte köpa ett paket och skicka till helen på posten!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0