GÄLDENÄR?

Tjeeenare folket. Vilken kyla det är ute idag då! Men frisk luft har väl ingen dött av? Träffade snälla Marina idag, hon ringde och frågade om vi skulle ta en lunch. Vi pyste iväg och käkade på donken :P haha de kunde ingen ha gissat va? ;) Var inte direkt sugen på kinamat som Marina tyckte att vi skulle äta först..Hämtade henne på busstation med nån snubbe hon kände som fick lite snålskuts till komvux där uppe. Det var längesen vi sågs så det var behövligt. Hade mycket att prata om.

Har gjort några ärenden på stan idag, annars inget speciellt. Försökt att klura ut vad jag skulle skriva på papprena jag fått från kronofogden, ang mitt skadestånd jag ska begära sen två somrar tillbaka då jag åkte på några smällar. Jag ringde nån gubbe och han verkade tycka att jag var en knasig filur som inte fattade hur jag skulle skriva.. Men hur enkelt är det. Vad menas tex med "GÄLDENÄR?"
Ingen som vet? Jaja, de va inget jag behövde skriva i iallafall. Dock har jag tappat bort dombeslutspapprena. Fick för mig att dom låg hemma hos morsan. Ringde upp na och hon blev direkt stressad och hittade ingenting. Hon drog till med hennes brytning och panikångest..jag sa att hon skulle lugna ner sig. Stackarn blir ju hetsig för minsta lilla :P

Ska till sjukhuset imorn ang min pappa. få veta lite vad han dog av etc. Kan vara bra att veta. Ringde Björn och dom så vi skulle ses imorn. Jaja, nu e jag hungrig som vanligt. Kanske ska baka lussebullar?
Klämmer in en bild jag hittade från sommaren 08!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0