I EN ANNAN DEL AV VIGELSJÖ

Va nyss med Helen och Emma och fikade på flygis.Helan hämtade mig med hennes bil, de tog en jäkla tid för na eftersom hon hade glömt bilnyckeln hemma och fick springa tillbaka :P Så jag vandrade runt med min mobil och fotade lite medan jag väntade..Sen drog vi iväg till Willys och handlade! Jag som vanligt hittar en hög av filmer! Ett par BECK slank nog ner i korgen haha. Har väl alla snart. Om det finns något annat som är bra mer än Beck, då är det I EN ANNAN DEL AV KÖPING gänget! Hade tänkt baka lussebullar som vanligt men känner att ja inte orkar nu då jag fått skallebank. Däremot blir det lite käk, pommes med bea :D Min favvo förutom tacos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0