ÖNSKELISTA

Vad har ni pysslat med idag? Jag har jobbat iaf. Och värken sitter fortfarande kvar lite i huvudet. Det känns som att det börjar gå över. Har skrivt upp en lista ang allt jag vill ha och det jag vill göra inom typ ett år. Vilket är kanske mycket och jag måste antingen slita arslet av mig för att få pengarna till det eller vinna på lotto ;) Vilket är osannolikt att jag gör. En av önskningarna är att få åka utomlands! Det har jag ju annars gjort varje år men det har bara inte blivit av. Sen vill jag köpa en schyst tv och en ny canada goose jacka, eftersom min gamla börjar bli tråkig..Tycker jag iallafall. Jag vill hellre ha en svart. Om nån är intresserad av att köpa den, hojta till :D Sen vill jag ha en ny bil som inte krånglar och fungerar. Speciellt stjärtvärmaren och värmen för över huvudtaget i bilen! De är ju viktigt. Ja vad kan då detta kosta? Kanske runt 50-70 lakan, hm jaa på ett ungefär. Och mina stålar ryker så fort jag får lön. Så hur detta ska gå ihop har jag ingen aning om ;)

Fortsätt drömma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0