PLUS I KASSAN

Vad har ni pysslat med idag då? Låt höra? Kan ju säga att jag är en aning avundsjuk på Sofie som drog ner till Kanarieöarna imorse!! argh!! Vill också åka utomlands! Jag har jobbat ett par timmar. Tog sandras sista timme så jag kunde gå plus i kassan med en hundring nästa månad ;) Har däremot haft ont i skallen i flera dagar nu..inte skönt..

Har pysslat lite hemma och kollat lite på Beck som gick på tv4+ nyss. Kör kvällspass imorn med, så jag kan iallafall sova ut imorn bitti :D
Funderar på att lägga upp en blogg som jag kan sälja kläder på, vad tycks om det? Fungerar inte med tradera eller stylesearch, ingen som nappar. Dessutom kostar tradera. Man går ju bannemig back när man lägger upp annonser där. Fick iallafall min sidenjacka såld häromdan för 150 spänn!!
Nu har klockan tickat iväg så funderar på att ta en natt dusch och göra ansiktmask så jag känner mig fräsch imorn bitti! Natti <3



Kommentarer
Postat av: Lena

hej gumman hur är det med dig då ???

sj så är det bra är du ledig någon dag

efter den 25 januari ?? skulle vara kul att ses vet jag kram kram

2010-01-10 @ 14:52:34
URL: http://isabellemariell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0