TIDIGT

Vad jag har meckat och donat nu på morgonkvisten! Redan igår satt jag i en timma på internet för att skriva i en överklagan påmin p-bot! Men som sagt så pallade inte mitt internet att ladda upp bilderna så jag får väl låna Jerrys dator för att skicka in allt. Tog en massa bilder som jag satt och redigerade med text för att visa vart sjutton skylten mot förbud att parkera satt..

Somnade typ kl 20 igår kväll men vaknade av ett ryck runt 23. Sen va jag vaken och kunde ej sova till kl blev 03.30!! Paniiiik! Nu har jag iallafall klarat att gå upp imorse vid 7 tiden då jag skulle börja tvätta. Jag tänkte först, " Om jag ligger kvar ett tag till så hinner ja nog".. :P Men ja vet ju hur det brukar bli. Kommer vara jättetrött när jag väl ska börja jobba :( Ska ha ett 9 timmars pass och börjar 10.30.
Har hållt på att betala räkningar och städat imorse. Slängde in en massa saker i förrådet också så Jerry undrade väl vad jag höll på med.

Ska berätta att jag nu har blivit moster! Sofie födde Celine den 26:e Januari! Superroligt ju!! Får åka och hälsa på Sofie, Conny och det lilla livet snart. Nyfiken liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0