VISITERAD AV POLISEN

Vilka äventyr jag haft då! Var på teatern igår med frugan och gänget! Hade faktiskt riktigt roligt :D Såklart är det alltid kalaskul när Helen hänger med. De va så längesen vi va ute tsm! Det får bli fler gånger. Men det hela slutade med att polisen stannade oss och vi skulle bli kroppsvisiterade! hahaha, jag dör. De hade tydligen sett oss lysa med en laser tre gånger och på dess amisstankar var dom tvugna att agera :) haha ... Jag blev såklart tjurig och skulle lägga mig ner på marken. Jag som bara ville komma hem, detta dröjde nog 15 min extra. Dom hittade ingen laserpenna ändå så.. Nu har vi tänkt boka en kryssning under nästa helg. Men när vi ringde och frågade ett antal gånger Silja Line då ang priserna. Varje gång sa dom olika priser. Det verkade vara dyrare om man var medlem :O Skumt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0