BENSINTJUVAR!

Va less jag kan bli. Inte räcker det med böter två gånger, eller att biljävlen går sönder. Utan att nån jäkel ska sno all min tank på bensin medan ja jobbat hela dagen, det är verkligen lågt! Jag blev verkligen så ledsen när jag för en gångs skull har tankat fullt. Hoppas ni läser detta era ynka idioter. De finns bara en sorts person/personer som gör så här! Ett par människor som bara njuter av att göra andra besvikna, de är så lata och inte orkar jobba, eller inte orkar slösa egna pengar på att tanka, och istället snor andras bensin. Nej fy fan. Ja ska iallafall gå till jobbet ikväll. Blev så less när jag märkte att den röda lampan lös när ja gick till bilen igår kväll så nu får det va nog. SKulle inte förvåna mig om jag blir rånad när jag går hem ikväll också. Nej fy fan på er! Hoppas ni åker fast! Ni lyckades göra mig ordentligt ledsen iallafall. Har inte råd att tanka mer heller. Så nu blir det vatten och bröd resten av månaden för jag är pank....jävla töntar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0