ETT JÄVLA ÅKANDE

Har vart fullt upp för mig idag! Började dagen runt halv nio imorse, kände att ögongen var alldeles grusiga när jag vaknade hahah :P Sen mötte ja upp Emma och åkte ut till Rådmansö för att hämta hunden! Sen tog vi en prommis och drog tillbaks till Norrtälje. Åkte vidare till Helen efter jag tvättat och tog en lite mer redig promenad. Elsie var slut när vi kom hem och somnade direkt haha! Sen åkte jag och lämnade henne och tog med mig Malvina och Emma mot Penningby. Sen åkte vi till Rmbo och började mecka med gardinstångar och drog på hög musik :P De dånade rejält haha!! Nu är jag hemma efter allt åkande så blir det jobb åter igen imorn. Men bara till kl två. Nu har jag gjort kyckling till mig och Jerry och vi ska se på Bröllopsfotografen!! Lånade den av Helan. Får se om de är nåt att se?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0