SOFFKAMRATERNA

What a beautifyl day!! Gick upp i skaplig tid imorse, sisådär runt halv nio. Tog en dusch och gjorde mig iordning. Drog iväg till doktorn en sväng, fick inget spec bra svar eller hjälp så blev bara hänvisad till att vara någon annans problem. Tänk att dom gör så? Jaja, jag ringde till det andra stället, då hänvisade dom mig till Husläkaren. Men gud " Jag va ju nyss där" Sa jag! Men sen bokade hon in ett möte till mig iaf. Bra det. Sen åkte jag ner på stan med Emma och Roffe och Malvina, käkade på G. Sen va vi på Granngården en sväng och drog förbi fritidsresor!

Lite senare precis när ja kom hem från allt messar Angelica och frågar om vi skulle hitta på nåt! Absolut! Bara ner till stan en sväng igen där vi knatade runt :D Riktigt härligt må ja säga att gå upp i tid! Så imorn om det blir fint väder och ja känner mig pigg ska ja nog ta en redig promenad sen ska jag och Emma kanske åka till badhuset och ta ett par längder! ;)

Rolf och Jim var jätteschysta och hämtade soffan jag vann för 500 spänn från tradera!! :) Så Emma och jag åkte efter jobbet och tog ett par muffins i min nya soffa ;) Fick tom ett soffbord också :) Riktigt trevligt hade vi. Jag och Emma satt och löjlade oss med Roffes kamera, får se om bilderna hamnar upp på fcb senare haha! Nej nu blir det efter mkt om och men med fikabröd idag KÖTTBULLAR OCH MAKARONER A LA MARIA SPECIALE! HEEYEPA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0