40-taggare!

Vilken sunkig utgång det blev igår. Fan Typiskt 40+ springer runt och låtsas vara 25 fortfarande och klampar folk på fötterna. De är ju värre än 18 åringarna nu förtiden. Nettan jag och Angelica körde på förfest hos Jerry innan men det var bara vi tre som gick ner tillsammans sen till teatern.  Det verkade ju vara drag på Mobergs igår. Det var ju typiskt att vi inte gick dit då.. Jaja, den enda dagen som ja verkligen kunde lagra och ha roligt utan att behöva tänka på att jag måste jobba dagen efter. Behöver åka till morsan och lämna Issas telefon jag lånat, så har ej någon telefon nu på ett tag om jag inte får låna en av morsans så länge. Nu är Jerry hundvakt och alla hundarna ligger sött i soffan. Jag ränner runt och städar sen gårdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0