Grattis på mig själv!

Fyller ju 22 idag! :D Känns verkligen bra. Då är det ett helt år tills nästa gång. känns skönt!! Men nu är det bara att komma ihåg att man är 22 och inte 21.. Det kan bli lite svårt.. an brukar ju vänja sig.. det är det enda man måste ändra varje år, hur gammal man är.. Jaja. jag är fortfarande ung i skallen iaf ;) Många som sagt Grattis idag till mig faktiskt, trodde inte jag kände så många :P haha. Andreas måste jag bara klämma in här.Han skrev  " Om jag har räknat rätt nu så fyller du år idag. Hoppas de så jag inte har gjort bort mig" Sött!!

Har vart ute på Rådmansö idag och bakade tårta med Angelica :) Sen kom mormor och morfar samt Sofie och Conny. VI käkade litegrann och sen begav jag mig tillbaks till Norrtälje för att städa. Nu har jag och Jerry hyrt någon ruskig film här men va tvungen att skriva på bloggen först, annars snurrar det för mkt i skallen på mig.. Tjohejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0