Har annat mobilnummer

Nu ligger jag i här med att söka jobb. Måste fan ha nåt snart! Har ett nytt nr för tillfället (morsans tele) men ska nog få låna Helens gamla telefon nån dag här så jag kan byta tillbaks till mitt kort och nummer! Är så sugen på att gå ut och festa, kunde knappt sova inatt för ja va så partysugen! Är ändå pank så det lär inte bli nåt :/ Attans..

Träffade Helan idag och vi tog en fika på flygis. Knatade nästan ända upp hela vägen, kallt! Hon hade ingen olja kvar i  bilen så vi var tvugna att åka till Statiol, på mätstickan var det noll kvar..Helen var så rädd att motorn skulle explodera. Sen såg vi polisen stod med blålysena på  då vi kom på att "det kanske är bra att ha bältet på sig" ;)

Köpte en helt ny bikiniöverdel här som jag hittade till min underdel jag köpt för ett tag sen. Äntligen hittade jag en bra! Har kollat runt på märket Ed Hardy också, grymt snygga bikinis har dom! Oftast har man ju olika storlekar på över/underdel så ..to bad.



Längtar...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0