LÅNGPROMENAD I SOLSKENET

Vaknade imorse av ett värmeslag. Mitt nya duntäcke med värmegrad 6 (det högsta) haha gjorde det inte bättre. De hade legat och jäst min kropp hela natten så jag såg ut som svullo i ansiktet.. Men ja pallrade mig upp och knatade ut en långprommis med Julle. Kom hem och skulle njuta av solen..så länge som den varade. typ till kl 14.. Alltså hann ja inte sitta ute mer än typ 1,5 timme :P ingen bränna här inte. Kommer aldrig komma ifatt den där jäkla brännan som ja skaaa haa!! :'( #%&! Väl ute började det prassla i buskarna, tänkte direkt att de va en jätteråtta som var på ingång..MEN, haha en liten söt igelkott som bor här i närheten var ute och promenerade ;)Sen blev både jag och hund helt less på att sitta uppe så vi båda typ somna :P haha.. stackars hund som inte brukar va ute och gå så länge va ju helt slutkörd haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0