VI HÖRS

Myyysig dag. Träffade Emma tidigt imorse, efter en kort nattsömn inatt. haha ( ja som skulle sova tidigt )...Vilket jag inte gjorde. Jerry och jag knatade ut med Julle runt tolvsnåret och sen somnade ja inte förrän två.. Sen va de bara att gå upp runt halv åtta!! Jag och Emma satt iaf imorse på Café Hörnan och tog oss en smörgås och en kaffe. Så skönt att kunna njuta av vädret innan man började att jobba. Solen va ju redan uppe då. De va några gubbar som satt bredvid oss där ute. Den ena gubben skämta och ville att vi skulle betala hans macka :P haha. Sen ville han att vi skulle sitta med dom där 70 +arna vid deras bord. NEJ TACK :O !!! Sen sa jag när vi skulle gå därifrån: " Ja men tack för resan till Bahamas då!, Vi hörs" haha! Inte fan hörs vi :P O tack gode gud för det.. De andra gubbarna började undra om snubben hade köpt någon slags resa till oss :P haha ja vi hade för kul.

Sen nu efter jobbet åkte jag ner till trädgårn och träffade Ida, hennes kille och Emelie. VI hade jättetrevligt och satt och pratade om allt från a-ö. Nu ska jag ta en redig dusch och noppa brynen en gång till. När man har finska gener växer de som ogräs!!


Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0