Blandfredag

Vilken konstig det vart. Men bra slut ändå. Trött så in i himlen..Städade hela dagen..de tog hur många timmar som helst, orkade inte ens göra klart allt. Gjorde klart det nyss.. Städjobb det tar på kroppen alltså. Vart så trött efteråt så jag tänkte lägga mig o vila. Men Yvonne tjata på mig att vi skulle ut :P Det slutade med att vi gick till Mobergs och var där till tre :P Va ju inte ens meningen att ja skulle ut igår.. Fan så imorse var ja så trött, men var tvungen att åka iväg ändå och fixa klart städet så jag slipper det imorn. Jag och Nettan ska in till Sthlm idag här om någon timma och dra ut på krogen :D Hör av mig imorn om det blev nå skoj! Måste göra mig iordning
Hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0