Här kommer skatteåterbäringen!

OH!! Nu har jag lättat på min hjärna och skrivit ner allt jag kommit på som jag måste göra med jobb och deklaration och räkna ut ersättning för bilen då jag kört fram och tillbaks till rimbo hela förra året! Massa annat också men fy sjutton de va skönt att skriva ner det. Har haft det i skallen sen då jag vaknat tills då jag ska sova, till och med drömt massa saker kring allt detta för att jag vart så stressad och inte hunnit skriva upp det. ;D Har jobbat idag och ska jobba imorn hela dan. Det gick bra på Mc Donalds! Ska jobba där imorn ett par timmar igen så jag lär mig. Lite svårt var det nog allt =)

Har räknat ut på deklarationen att det blir massa stålar tillbaka ifall jag får pengar för bilersättningen. Jag sökte på hur lång sträckan var då jag var skriven på Rådmansö förra året till Rimbo, hela 43 km dit och sen hem varje gång jag jobbade alltså 86 km fram och tillbaks, 18:50 :- per mil. Blir rätt mycket i slutändan! De räknar ju också med att om det tar mer än två timmar fram och tillbaks med buss per dag får man åka bil, och det tar ju rätt lång tid att sitta från rådmansö till rimbo med buss. :P Tittade in på sl:s hemsida och såg att om jag ska vara framme 07:00 eller 06:45 då jag oftast började jobba så får jag åka kl 21:18 dagen innan för att hinna tills nästa morgon ;P haha och de blir ju en jäkla tid att sitta och vänta hela natten!! haha klockrent.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0