Veckan som gått..

Kommer knappt ihåg vad det är för dag idag :P Nu är det iallafall söndag vet jag för kl e över tolv! Sitter och funderar på vad jag ska göra!? Har ingen aning. Anett sover just nu där jag brukar sova med mitt täcke :P Har tagit en handduk som jag tänkte ha över mig och en kudde har ja faktiskt hittat! :D Kan passa på och skriva vad jag gjort för knas den här veckan.. Kollade nämligen inlägget som ja skrev sist för någon månad sen, tyckte att den va så rolig att läsa så ska försöka knepa ihop en till!

* Drack 4 tequila under förra helgen så minnet är lite blott vad jag gjorde dom två ledíga dagarna i början av veckan!
* Va på Gröna Lund i måndags kom jag på! Vart flera helt sjuka bilder på oss!
* Festade igår och gick hela vägen från Grind till stan! Inte så pjåkigt va!?
* Blivit förbannad på några här borta där vi bor som tror att dom äger gatan som egentligen är fri för vem som helst att parkera på! Blev tillsagd samt fick en lapp på rutan...Grannfejden nästa!
* Någon på jobbet ville ha mig i hans ost & skinksallad :P haha
* Kollat på Beck såklart!
* Vart ute till havs!
* Bjudit över morsan till Norrtälje och lyssnat på hennes äventyr 
  med truten hon släppt ut i det fria!
* Sett en traktor körandes på gångvägen här utanför och han som
  körde hade cowboy hatt på sig ;) Såg rätt löjligt ut :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0