KLÄM IN LITE KOMMENTARER NU FOLKET!

Som ni ser så håller jag på att uppdatera lite nya bilder och så på bloggen. Men är inte färdig ännu på långa vägar. Eftersom inget tyckt till nu så får det bli lite som det blir.. Tycker att ni kan klämma in ett par rader och skriva till mig vad ni tycker ;) Iallfall säga hej så jag får veta vilka av er som läser! Det är ju inte bara för min egen del som ja skriver liksom.

Gick upp tidigt för att kika in på tradera så att jag inte missade mina auktioner jag hade spanat in ;) Vann ett par stycken idag, så den här dagen kändes som en bra dag! Har jobbat ett par timmar, blev lite stress men gick bra ändå. Jag ska ju på möte imorn på jobbet, jag som för en gångs skull tänkte dra ut och tänkte, ja har ju hela dagen på mig eftersom ja slutar vid två. Men jag trodde jag jobbade kväll eftersom mötet var lagt då, men icke.. fasen också, jag får göra mig iordning innan jag går tillbaks till jobbet helt enkelt så att jag hinner!

Här är några av mina kap hittils idag ;) Lite bad & lite oskyldigt! Bra blandning va? :D
 






Kommentarer
Postat av: helen

helen besöker dig här, gjorde ett liknande inlägg på min, får se om man får nått svar

2009-12-04 @ 00:41:30
URL: http://dodoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0