SÅG INTE ETT SKIT

Vad har alla pysslat med idag i denna skyhöga snöstorm som varit? Jag mådde jätteilla imorse så var tvungen att ringa till jobbet för att säga att ja inte kommer. Det blev bättre efter ett par timmar, jag gick och lag mig. Sen åkte jag och mamma hem till Pim, pappas tjej för att gå igenom massa papper och sånt. Vi hittade lite småsaker, foton och sånt. En stor tavla som Pim och pappa hade bett någon måla av mig från ett foto för typ 10 år sen när dom var i thailand. Jag fick den, häftigt att se, jag som alltid ville ha ett självporträtt! Men kanske inte när jag gick i sexan :P Får väl göra ett nytt om ett tag.
Hämtade massa ljusstakar och ljus grejer hemma hos morsan jag hade där. Har blivit jättemysigt här hemma nu med ljusen som brinner och luktar gott ;D

Det var knappt att jag kom hem för att min vindrutetorkare på min sida gick sönder i all hast när jag körde på E18. Jag tänkte gud vad ska ja göra, jag ser ju inget! :O Jag körde in mot Åkersberga hållet och svängde lite varstans och trodde att det skulle komma någonstans jag kunde stanna och kolla vad som va problemet. Men jag kom ut på en lika stor väg igen och fick brumma igenom där ytterliggare 15 min. Så min hemresa bestod av att sitta och kika på passagerarsidans fönster haha ;) Har lite ont i ryggen nu.. Jag undrar hur det blir imorn bitti när jag ska til jobbet och inte kommer se ett skit..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0