Music for life

Fikat med Helan idag. Vi åkte upp till Rusta en sväng och jag köpte Big Pack med tvättmedel och sköljmedel. När jag väl skulle tvätta blandade jag sköljmedel. Nu luktar tvätten kattpiss..usch! Var nyss och städade. Det tog nästan tre timmar! Someone has to clean the shit up ;) Jag träffade Kim en sväng, försökte mecka med mitt lås på bilen, det fungerade bra med tändare, en kvart senare hade skiten fryst fast igen! Tog låsolja, vilket inte funkade lika bra. Får se om jag får upp det imorn då. Tror att tändare står överst på min inköpslista nu ;D Om någon frågar så har jag ju alltid en tändare på mig, inte för rökandets skull utan endast för bilens då, för kul.. Vi körde lite runt stan ett tag jag och Kimpan, det känns ju som att jag fått ny bil nu när jag inte kunnat köra pärlan på ca tre månader... Det finns ju nästan inget bättre än att ösa musik på högsta bas när man kör! När vi åkte förbi flygis för att köpa lite smått, va de nåt gäng grabbar som jag stannade för att det skulle få gå över gatan, tuff som man är fick jag till en riktig spinn! Fy fan va det lät ;) Nu ska jag ner och fixa grönsaker och dip ! Nyttigare än chips.. (men köpte en stor godispåse som kompenserade chipsen) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0