Jäkla Svininfluensa

Det är nåt fel på mig. är jättetrött hela tiden. Har vart trött hela veckan alltså.. Sov till halv två idag, Känner mig hel snurrig. Ska åka och städa snart sen in till Sthlm en sväng och hämta mina jobbkläder sen tillbaks igen till Norrtan! Himla åkande. Dessutom ska ja åka till Arninge imorn efter jobbet med Helan. Hon ska köpa skor. Ska dessutom köpa ett par ordentliga högtalare så jag kan ha drag när jag väl är hos morsan. Isabelle ringde här idag och sa att Svininfluensan har drabbat Ayia Napa. Vi hade ju tänkt åka dit. Verkade som att hela världen skulle dö :P Men va fan, e de så farligt då? Det var ju snack om att det kommit in i Sverige också, dör man så dör man ju, eller hur? Ska man betala flera tusen för massa sprutor som man kanske bara tar ifall att. Får man skiten är det väl meningen att man ska fåt..Hela jag har flagnat typ nu så tappar ju all färg.
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0