Någon uppiggande medicin?

Känner någon samma sak, lite ångest över att ej ha skrivit något på bloggen på rätt länge och sen veta att folk faktiskt läser?! Vilket är jättekul att någon tycker jag verkar intressant! ;D Haha! Skönt att faktiskt bara få skriva av sig när man inte säger så mycket till andra vad man faktiskt sysslar med på dagarna, haha. Skulle vilja berätta för Jerry men han sitter bara vid hans spel så han har inte tid att lyssna på mig nu ;) Har verkligen mycket på hjärnan nu.. Jobbat halvdag idag, har börjat med det från o med igår :D Jätteskönt, slipper slita hela dagarna. Har kommit i unifund med att jag är läsk-beroende :/ Inte bra alltså.. Men det piggar upp mig på bara en liten kort stund öven om jag var jättetrött innan, så kan jag helt plötsligt f åför mig att börja röja.. Sån är jag ;) Finns något jag såg på apoteket reklamen om en uppiggande vätska  ChiSang eller nåt sånt :S Borde ge den ett försök iallafall och se om den hjälper. Aldrig trodde jag att jag skulle bli så trött jämt. Någon som har nåt bra tips på en mirakel medicin som gör en pigg?! :O

Har fått hem en underbar klänning från tradera, helt ny! Bik Bok kommer den ursprungligen från och kostade säkert 600 eller om det tom var 700 kr att köpa ny i höstas då jag såg den och bara :" Åh den där vill jag ha".. Synd bara att jag var pank, men tur att det finns på tradera.. Det är nästan så när jag går och shoppar. Tittar på något och tänker: "Hm, denna kanske finns på tradera tro? :O" haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0