BEGRAVNING IGEN

Äntligen jobbat klart! Idag var det dubbelt betalt typ då det är annandag påsk :) Har ju jobbat fem dagar i streck, ledig imorn, dock ska jag gå på begravning igen, (inte kul) och sen ska jag jobba fyra dagar i streck igen. Sen är jag ledig ett par dagar. Jag och Emma, Rolf, Malvina och Melvin var nere på Åtellet och käkade lunch tidigare innan ja skulle jobba. Jag och Emma skulle ju tagit en promenad imorse men såklart kom den förbaskade snön så det gick inte. VI ska börja knata jag och Emma, riktigt skoj ska det bli! :) Bra att ha nån att bränna lite kalorier med :D Nu ska jag försöka hitta nåt i frysen som jag kan laga till. Tjaaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0