GE MER

Gomorrn! Jag och Natta sov i RImbo inatt. Sov riktigt bra å jag var trött! :( Vi va hos Roffe igår kväll och meckade med bilen, bytte däck och sånt. Imorse när ja vaknade va de sånt härligt väder, när vi skulle till bilen ville ja bara stanna och sätta mig ner för de va så varmt i solen :D

Satt och tänkte på jobb..va härligt de är att jobba måste ja få säga! Önskade att ja fick jobba över 100 %. Folk som har massa jobb ska fan va glada alltså :P Jag har tackat ja till extra pass idag hela dan och imorn hela dan. Så vad kan de bli denna månad, 120-130 tim? Bra det! Men man skulle ju haft drygt 160 timmar per månad ist.. Får hoppas att ja får massa extra jobb här nu då så man klarar sig. Denna månad tror ja att jag haft sammanlagt 6 dagar ledigt.
Lite för mycket, man tänker ju att man skulle kunnat klämma in ett par pass till när man väl var ledig. Vad gör ja annars, ingenting!? Nej nu ska ja in och arbeta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0