GLASSIGT MED NYA BRILLOR

Soooommar, sommar o sol! haha ett sånt skönt väder idag då! Grattis till Rolf som fyller hela 63 bast just idag! Vi var där jag och Emma och firade litegrann :) Käkade bullar o satt i solen och glassade ;) Fick för mig att det var tisdag idag och jag skulle förbi en lägenhet som ja skulle titta på i Norrtälje.. Så kommer ja dit och undrar vart han e. men fan, ja hade ju tagit fel på dagen, de va ju imorn!! Snacka om snurrig??!! Jaja, ja fick se på den sen iaf. Tur det! Sen va ja på jobbet och skrev ut alla mina scheman från förra året. Åkte o handlade en sväng då jag och Jerry perry ska käka hamburgare today ;) Imorn ska jag förbi H&M där jag sökte jobb, men de behövde bara folk nu de närmsta veckorna för att de bygger om. Ja de va ju synd men alltid nåt! Så vi får se om det går bra på intervjun :D Hoppas! Sen kanske man kan få arbeta extra? Vore ju sonm en dröm. Ja som alltid velat jobba i butik. Aja, nu ska ja inte ta ut nåt i förskott här. Hoppas på en solig dag imorn med då jag är ledig, morsan kommer förbi. Sofie kommer över och käkar tacos med mig och Natta i kåken imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0