LEDIG FYRA DAGAR

Nu är det slutjobbat! För den här veckan iaf. Har i stort sett bara vart ledig i tisdags, annars har jag jobbat sen förra torsdagen! De ni! haha :D Fast då alla på jobbet är sjuka dröjer de nog inte länge till då jag åker på nåt nu när jag är ledig :P Jag är lite upprymd över detta med att jag och Angelica förmodligen ska åka till utlandet! Äntligen någon som tar sig tid och pengar till att göra nåt för en gångs skull!
Imorn ska jag sova ut, jag och Emma kanske ska åka till Rolf nu när jag inte skulle jobba.
Sen på måndag blir det en rask prominix med Emma skulle ja tro! Då ska de iaf bli soligt.
Nu ska jag ta och diska och duscha, ska bli skönt efter nio timmars arbete, adios!

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Har du hårförlängning? Vilken metod använder du dig av isåfall? Jag har lite beslutsångest nämligen om vilken metod som är bäst =)

2010-04-11 @ 13:24:39
URL: http://qaskiz.blogg.se/
Postat av: helen

att du inte hör av dig kvinna!

dålig själv på det, men har inte ett öre på lur fan!

men vi får väll börja sända mail om inte annat om det ska vara en kostnads fråga att höra av sig!

Med mej och gizmo samt astrid lilla är det bara bra iaf!

2010-04-12 @ 12:11:04
URL: http://dodoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0