SPÅR

Oj! Nu ser ja att ja inte skrivit på ett tag.. Har haft för mkt i görningen helt enkelt. Har inte haft tid att sätta mig ner och fundera på vad ja ska skriva om :P Har iallafall jobbat varje dag senaste dagarna förutom idag då. jag inväntar Angelica och Nathalie, vi ska in till stan och göra lite saker.

Igår va jag på Mobergs med Sofie. Nettan och Helan kom dit sen. Sen träffade vi Helans man, "Charles" haha va vi drev :P Hade för roligt. Dock råkade nån idiot tappa ett glas i golvet, de studsade upp på mitt ben och skar upp ett djupt sår. De blödde nå otroligt. Usch.. Sen började det lugna sig lite, då råkar nån snubbe ramla ihop på dansgolvet bredvid mig, o så låg de blod på golvet?! O ja tänkte, nej inte mer. Blev helt lös i kroppen.. vet inte om han höll på att dö? Men om jag har för mig rätt när ja va på väg hem såg jag att ambulanspersonalen höll i han och gick ut därifrån.. Hm. jaja, hoppas att det inte hände nåt allvarligt. De va en helt ok kväll igår förutom att ja fick sitta och torka blod ända ner i skorna :P bilden nedan kanske va lite bläää men va fan. Ska man sy???? De verkar inte vilja gå ihop av sig självt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0