1000 MG

Utgång var de här ja! :D Hade hyffsat kul, men hann inte dricka spec mkt, dock drog jag på ett kål i slutet där innan vi fick stå och vänta på taxin i typ en timme!!! AAAhhh vad arga vi blev.. de kopplade bara oss vidare hela tiden då de inte hade nån 5 pers bil ledig. jaja, den skulle komma närsomhelst. sa dom iaf.. Sen väntade vi säkert 15 min till och den hade ej kommit. Ja ringde och avbokade taxin, sa att jag hette Märta.....då kom den efter 2 min haha. Så Jerry fick skjutsa oss sen till slut :) Mobergs blev det. Det va ett par sköna lirare i kön och utanför mobergs osm jag och helen stod och snackade med. Vi snackade om bilringar, traktordäck, och lyftkranar :P haha sen gick vi fram till vaktern aoch började tjata om gympa och dessa otroliga valkar!!!! Jaa som sagt, hade skoj ett tag, men mådde kasst imorse.. Drog till donken med Emma, Helen och Melvin och tog oss ett Happy Meal ;D Nu mår jag prima skinka efter en Alvedon 1000 mg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0