GJORT RENT PÄRLAN

What a day, som alltid! Började med att jag vaknade alldeles försent!! Gaah! Ja skulle ju upp i tid. Jag och Helan hade bestämt att vi skulle göra rent bilarna idag, jag kom av mig och sov för länge som sagt, sen ringde jag Helan, men hon skulle helt plötsligt åka till ön. Hade väl hänt nåt då.. så jag började dammsuga bilen och höll på med förlängningskablar och hela kittet från förrådet för att nå fram till biljäveln.. Snubben som plogar vägarna med mini-traktorn var i full gång med att åka runt, just där jag stod parkerad på gångvägen ;) Han kollade oftast på mig från långt håll, jag tjurade och tittade tillbaks, för jag visste vad han tänkte: "Vad fan håller tjejen på med" ... suck.. Men jag torkade av inuti bilen och duschade tom plastmattorna som man har fötterna på haha, de såg för kul ut när jag kom konkandes på allt!! Min granne kom och skulle hämta sin cykel och stod och pumpade däcken.. O jag bara tjatar om " att det var ett jäkla meckt" hah! Jaja, bilen blev fin!! Sen jobbade jag ett par timmar, sprang nästan ihjäl mig kändes de som hahah!! Imorn ska jag och Natta sova i Rimbo för första natten och så ska vi till morsan och hämta tv apparater och annat skojs!! Det blir fullsatt i bilen imorn :D Men först ska det bli en utvändig rengöring av pärlan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0