GAMLA GUBBAR PÅ BANK= TAR FÖR LÅNG TID PÅ SIG

Tänkte på en rolig sak idag. Va på banken under min 45 min rast. De tog alltså hela 30 min fram och tillbaks i stress efter jag stått och väntat, jag skojar inte. Jag väntade i en kvart innan den där gubben på banken som va före mig i kön skulle va klar med sitt tjatter!!! Gud. Han hade bokat in nåt rådgivningsmöte som han ville boka av. Och blev helt chockad att kundservice från Norrtälje kunde avboka ett möte på Nordea på Gullmarsplan haha! Han har inte sett att tekniken gått vidare :P haha

Sen skulle han sätta in pengar på det ena kontot och ta ut från de andra. Kan man bli krångligare? Ja herregud. Jag vet inte vad som flög i mig men jag satt bara och stampa med fötterna och suckade hela tiden :P haha. Varje gång man trodde han var klar började han tjattra om nåt nytt. Ja nej då va de nåt om räntan! hahah :D Gud va ja skrattar åt detta nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0