MICHAS

Vad har ni pysslat med idag då? Jag har bara jobbat. Tog Nicoles pass, så det blev till 19 istället för kl 14! Mer pengar! Har gjort tacos nyss och slagit igång tv:n. Brukar kolla tv4fakta. Rätt bra program ändå. Mest dokumentärer, men de är ju de jag är intresserad av att titta på. Har gjort ett inlägg på min nya blogg, mest på skoj, ska ju ha annonser där men provade bara, kika in vetja ;)
http://michas.devote.se 
Imorgon blir det jobb hela dagen, precis som idag. Försöker spana efter någon säng men hittar ingen :( De flesta är sålda och andra har lovat bort dom om en vecka eller två :P Så de vet ju inte om fanskapen ska ha sängarna eller inte haha. De är ju ingen idé att lova bort den till nån om de inte kommer förrän om en vecka, eller hur? Ja menar de kanske ringer nån som vill ge 200 spänn mer och så har de redan lovat nån annan. jaja, nu ska jag snart ta och sova, e jättetrött..
 
Natti <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0