HOPPAT ÖVER STAKET, OCH DE TOG EN JÄVLA TID!

Ber om ursäkt att jag inte vart i bloggvärlden på ett tag!! Har haft mycket för mig! Lördags trampade jag runt på mina höga klackar i min rosa fodralklänning och var stupfull. Har så ont i mina ben fortfarande, och nu är de jaa..hm TISDAG!! Några muskler jag kanske inte övat på ett tag.. Jaja, de börjar försvinna nu. Antagligen var ja så full att ja inte hade den blekaste om att mina ben började göra ont..Hade annars väldigt trevligt med Ida, Emelie och deras guttar med Sofie och gänget! Nu sitter jag och meckar med papper som ja ska skicka in till alfakassan, brottsoffermyndigeheter och fan vet allt. Jag har i princip¨unde rmina lediga dagar sovit, sovit, tagit hand om Elsie igår, vart med Angelica, vart ute och gått och bara sett på film! Sköna dagar, de är så de ska va! Imorn börjar ja jobba igen, ve o fasa. all night long, tre dar i streck!! Neeej. Har redan ångest. Kommit in i en sån här period då jag inte har lust med nåt annat än att vara ledig och gå ut och knata typ :P Inte ens blogga. därav att jag vart så trög på att uppdatera. Jag och Jerry ska nog ta och plantera ut blommorna som faktiskt Jerry själv planterat för nån månad sen. De har växt som in i bängen! Har inte ätit frulle än, tänkte om jag skulle ut och gå först?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0