Få bukt med problemet

Nu har Helan intalat sig fler ord som jag har fått på hjärnan. Som att få "bukt" med problemet...eller "hugget"! Jag har nog blivit mer beroende av stylesearch än tradera just idag iaf :P försöker joina så många diskussioner som möjligt! Kul att hjälpa till.. Sökte på järnbristanemi men hittade inget.. Tänkte att de kan va skoj att  få lite tips från fler som har det. Slutade med att jag sökte på bara "Anemi" och så såg jag ett inlägg om en tjej som undrar vad det kan vara för nåt som gör att hon är så trött.
 
Här kommer ett av inläggen till svar:


svårt att säga ngt efter så lite info... själv skulle jag inte ta ngt läkemedel innan jag testat att sköta allt annat rätt...
så, 1. hur äter du? man kan bli jättetrött av att inte sköta sitt blodsocker. 2. tränar du? man kan känna sig väldigt orkeslös pga brist på motion. 3. hur sover du när du väl sover?


om du sköter allt ok och ändå är så trött så borde du snacka me en läkare... du kan ha någon brist eller så som du "måste få bukt med."

haha just när Helan tjatar om bukt så kommer de upp i ett inlägg..

Nu hörde Rolf av sig också! Han ska till Mobergs :P för kul..kl 22.30 veckan innan lön ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0