Julstress

Var hos morsan för någon dag sen då vi skulle ut och käka. Min moster hade lämnat julklappar också jag skulle hämta, jag fick små grejer samt en parfym från lacoste som ja dessvärre måste sälja och köpa en ny för de pengarna eftersom jag redan har denna parfymen..Har lagt upp en annons på tradera! Sen lag ja ut en annan kräm som inte riktigt var min stil tyckte jag. Av märket CHANEL.

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=80613964
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=80616125


Nu är det rätt sent men jag kom på att jag inte skrivit nåt på bloggen på evigheter! Så var bara tvungen att skriva mitt i natten :P Idag har jag vart och yrat med alla som inte köpt julklapparna i tid nere på stan..Kan ju inte avslöja vad ja köpt.

Jag och Helan tog en fika idag med, väldigt trevligt! Var tvungen att åka och städa mitt i allt så jag blev urtrött.. Fick ont i skallen som attan så var tvungen att sova två timmar,
Vakna ju därför nyss med panik att packa tills imorgon då jag ska till mormor..Kommer inte hem förrän dagen efter julafton. Klant som jag är har ju glömt att käka mat idag, därför denna huvudvärk kom som jag sedan fick bukt med ;D

GOD JUL på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0