MünchenBryggeriet & Shopping

Var ju i stan förra veckan. Vet inte hur folk uppfattar "stan", men jag säger Sthlm för säkerhets skull :P Min bilfan e paj så fick ta bussen, generatorn krånglar. Var och shoppade lite när man fått lön ;) Hittade en jättesnygg klänning, Ska ta ett kort sen så kan jag visa! Riktigt kap må jag säga. Var inne på möte också vid M'unchen Bryggeriet vilket jag skrev innnan ang broschyren jag ska få vara med på. Jag hittade inte ens dit först, visste att det var på Mariatorget nånstans. Lite pinsamt men kom ju iallafall fram till slut och det var väl bäst.
Första bilden är på en affär som heter Monki. Var tvungen att ta kort på inredningen..o detta var bara övervåningen innan man åkte ner till prylarna... så coool, eller hur ? ;)


Titta va snygg klänning, var kär i den. Men hade inte råd :(
Mycket snyggare in real än på bilden ;)
München Bryggeriet till vänster..




Fick låna Monikas bil häromdan då jag la märke till att denna bilen har en väldigt
synlig varningsblinkerslampa :P Hur stor som helst..Går inte att missa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0