Whaaaat?!

Har sovit hela dagen lång..ända till tre! Det blir ett jäkla meckt med detta att städa som jag gjorde nån timma idag, men har bara en gång kvar i helgen. (på denna veckan iaf) Städade alldeles för länge sist samt för noggrant så idag var ja inte lika nogrann ;) Vet inte hur det blir sedan nästa vecka då det är jul. Får ringa till MandYs städ AB och fråga. Ska fira jul hos mormor detta år. Får väl hoppas på att det blir snö innan dess. Förra året va det tomt av de kommer jag ihåg.

Kom att tänka på en sak jag ser på tv:n varje dag, när jag kan. "Extreme Makeover Home Edition!" Att så många människor ställer upp på att hjälpa andra. Ett gäng hjälper familjer som oftast har det svårt eller råkat ut för något genom att ge dom ett fresch hus!! Så fint gjort av dessa! Brukar gå på kanal 3 kl 17.00 på vardagar. Kolla på det :D Man blir ju rörd...
Måste bara säga att jag gick ner till polisstation som sagt och anmälde fulskallarna! Pälsen ser ju verkligen hemsk ut :(  Jag och polisen satt och kikade i kartboken vart fan det var nånstans, vad gatan hette :P Tog en jäkla tid och jag tjatade om att det är ett jäkla meckt med detta!
Hoppas att dom får fast fanskapen, de bör ju finnas övervakningskameror på Mac Donalds vid Vasagatan?!
Gjorde en annan rolig grej idag. Ringde Vägverket och pratade in på deras röststyrda telefon. Då kan man få information om bilar, när de ställdes på i trafiken, vilka ägare som har haft fordonet samt om all skatt och besiktning är fixad. Försökte att tala in Helens registreringsnummer högt och tydligt genom att säga P som i Pelle osv :P Jag höll på så länge med mitt tjat och till slut sa människan att jag får ringa åter igen om en stund. Att samtalet avslutas eftersom de inte hör vad jag säger! PXB 501!!!! Sa du: L, som i Ludvig ??! Whaaaat? HAHA Nu ska jag och min darling göra nudlar (L)


En ny bild jag fick från Tomas då vi hade fotosession för ca två månader i Sthlm på Clarion Hotell!
 Ska lägga upp alla när de är klara :D Love this one ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0