Utrota turkarna

Usch va less man kan bli på folk. De bara förstör utan den minsta tanke på andra, ja säger bara turkjävlar alltså. Dom borde utrotas, iallfall dem som utgör ett problem för alla i samhället. Inte nog med att man får stryk av dom..Var i fredags på jobbet och kom hem sent. På lördagen hade jag och Helen planerat att gå ut, för första gången i år i Sthlm. Vi hade skitkul, då vi till slut kom till mac donalds kl 3 på natten efter Viperroom...... jo stod i kön i ca 20-30 min, då jag känner att någon står och rycker i min luva. Tänkte in mkt på det först, men det vart sen störande. Sa åt fanskapen, typ tre killar bakom mig att ge fan i att rycka.. Vet inte om dom höll på mer sen men jag kände inget  mer... De värsta av allt är att de har lyckats plocka bort massa päls på min dyra Canada Goose jacka!!  Hade lagt mycket pengar på den och så kommer folk och förstör! Det räcker med att man är i Stockholm en gång på natten och så ska någon jävlas. Hade jag sett detta då hade jag slagit ner jävlarna. Hur kan man va så idiotisk att förstöra något sånt??!! :O Ska iallafall nu gå ner till station och polisanmäla dessa nöt till "människor".... Kanske inte för att det kommer göra så mycket åt saken men känns bättre...Fy faaan.




jäkla meckt de ska va me allt

Kommentarer
Postat av: helen

säger bara att det ska behöva vara ett sånt jäkla mekt med allt! håller fullständigt me turkar och folk inom orådet av folkslag borde bli utvisade ur landet, blir trött bara man ser dom, som han som förföljde oss ner i tunnelbanan och sa hej typ 20 gånger och sen satt sej vid oss, ruggit. Är fan rädd för rasen

2008-12-15 @ 17:38:57
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0