Vi hade iallfall tur med vädret, IGEN!

Då har jag bosatt mig hos min mor denna vecka ett par dagar. Var i måndags i Täby med både Helan och Nettan då Nettan skulle springa in i varenda affär så vi skildes åt i slutändan och lät henne göra sitt :P Var även i onsdags i Täby med Helan och sen kollade vi på bio! Det hade vart någon kabelbrand inne vid t-banan så vi fick åka buss till Solna och sen tåget in till stan :S Men filmen, den var ju grym den måste ni se, Vi hade iallafal tur med vädret, igen. Haha...mer än sådan otur på en semester kan man inte ha ;) Har åkt och städat nyss, ett jäkla meckt med det också..Nu är jag iallfall hemma igen i Norrtälje. Ska förmodligen ut på lördag, men vart vet ja inte. Imorn hinner jag inte då blir de jobb!


Hittade två tjocka ark med motiv på! Tyckte dom va så snygga så vart tvungen att köpa två!
Fanns så många men dessa tog jag för bara 20 spänn!



Min söta Jerry och Elsie (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0