Ännu ett lass av otur!

Jösses vad med snö det är. Vilka högar! Men kan gissa att jag är väl inte ensam om att skriva om snö på min blogg.. Folk har ju ner skyltar och åker ner i diket. Själv vandrade jag ner på stan efter min otur med bilen som e paj och allt. Skulle köpa en burk med hårinpackning som är jättebra på "Hälsa för alla" här i Norrtälje. Kommer hem och efter ett tag kände jag att det skulle behöva städas. Vad händer om inte när jag för en gångs skull ska skura golvet, jo burken med hårinpackningen ramlar ner och går sönder! Faan också..
Budade dessutom på den där klänningen och som otur jag har lägger datorn av när det var en min av auktionen kvar!
Det måste va någon som pekar på mig att jag ska ha otur..
Tog ett par foton på färden hem från stan.
    
                                                           Här har nån haft ner skylten utanför på vägen


Snacka om snölass!


Min stackars bil **


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0