BLIR SÅ LESS

Usch måste bara ta upp en grej. Rätt allvarlig faktiskt. Har tröttnat på att ställa upp för människor som inte ger något tillbaks. Planerar grejer med kompisar för nöjes skull som aldrig heller blir av. Som idag...
Jag och Jerry var på bio. Ännu en kompis skulle med. Vi hade pratat om detta hur länge som helst och planerat in just denna dag eftersom det var den dagen då min kompis kunde.
Även om Jerry och jag ville titta redan förra veckan på just denna film beslöt jag mig att inte vara taskig mot min polare genom att skita i vad vi bestämt tillsammans,.
 Att man planerar så mycket helt förgäves. Känner mig så irreterad och besviken.
Det händer alltid. Inte konstigt att jag knappt har några vänner kvar. 

 Det var inte längesen jag blev så besviken då jag bestämt med en person att gå till gymmet. Då jag väntat hela dagen på min kompis så hör jag till slut av mig. Varför jag nu gjorde det.. :S Får ett sms tillbaks med en dålig ursäkt.
Men det värsta av allt var att denna person inte sa till innan i tid så jag fick  vänta hela dagen... väntade och väntade tills jag sedan blev besviken. Jag sa verkligen åt henne att tänka på det till nästa gång så jag slipper bli besviken..
Men som sagt folk lär sig visst aldrig..Man tröttnar helt enkelt till slut...

Har iallafall bestämt mig. Det gjorde jag för längesen.
Har sagt upp bekantskapen med majoriteten av personer som trott sig vara mina vänner..
Det är synd att det ska gå så långt att man ska behöva säga upp bekantskapen.
Man märker vilka som verkligen vill hålla vänskapen igång på ett bra sätt och vilka som inte vill..
Ibland gör det så ont och man känner sig helt tom....
Hoppas dessa människor lär sig vad dem gör för fel en dag och ber om ursäkt,
för en enda besvikelse kan verkligen göra så ont!

Ps. Gick och tittade på bio ändå..Var rätt bra och det var mysigt ändå (L) D.s

Älskar dig JERRY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0