Jobbet, shopping & morsan

Jobbet
gå upp tidigt som sjutton idag! Skulle sticka till jobbet, började kl 10.
Det slutade med att jag fick stå och skura med Joey ( kocken) i ca en halv timme för att han råkade spilla ut en hel kastrull med grädde på golvet! Det roliga var ju att vi hällde vatten över allt så det blandades då vi bara hade kunnat tagit upp grädden för sig och sedan hällt vatten och skurat.
Men istället så blev hela köksgolvet vitt och ja..så kan det gå. skrubba, skrubba..
Shopping
Åkte till Täby sedan efter jobbet för att det var REA på Change affären där dom säljer underkläder.
Tänkte att det kan ju vara en bra chans att köpa lite nytt och fräscht för halva priset!
Men såklart fanns inget i min storlek!
Blev tokig..
Hon som jobbade där sa att det inte kommer in nya grejer förrän imorgon eller på fredag!!
Jag hade ju åkt ändå från Norrtälje..åhhh.. Sen tog hon fram en icke vadderad BH till mig som hon tyckte ja borde testat..Men usch ja ville inte ens pröva den eftersom den var så ful, riktig mamma-behå.
Men det var tjat ändå..jag sa att ja kommer tillbaks om några dagar..
Kilade däremot in på Lindex och hittade några små prylar.

Morsan

Åkte sen till morsan en sväng och hälsade på henne och katten..
Hon hade självklart röjt runt i mitt rum och flyttat sin "råtta" som hon kallar den in dit. När Kattfanskapen kom in vart hon tvungen att fösa ut dom för att inte hennes råtta skulle bli mördad! haha
Skulle sedan hemåt och trafiken är ju som den är. Folk kör hej vilt, ingen blinkar nånsin vilket håll dom ska så man nästan kör in i ändan på dom! :P Man blir så irreterad. Dessutom kör folk bara på och väntar in i det sista med att svänga in på filen så de slipper köa...
Ska nog skaffa en cykel eller helt enkelt gå..haha
Imorgon är jag ledig och ska träna med Angelica..Ska jobba på fredag!


Här tog jag kort på mig och Joey igår kväll när vi löjlade oss på arbetet :P







Fick nyss några bilder av Anscheeelica när hon var i Turklandet för en vecka sen!
Undrade om det vara hennes nya karl på bilden??:O
Undrar dessutom vart fan Nathalie tagit vägen, blev hon kvar i Sverige eller va sjutton?
Hon är ju inte med på en endaste bild



Denna pinglan alltså ;P
Vilken kvinna haha







ALL FOR TODAY CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0