Lördag och snö!

Var på dop idag, Jerrys systerson som döptes. Fredrik!
Det var så in i fanken mycket snö imorse så man blev ju plaskvåt när man knatade ut genom bildörren med klackarna ner i snön ;) Haha.. Lars körde till kyrkan...Prästen var ju för skön som började snacka om godis och bjöd laget runt på geléhallon i kyrkan..

Imorse ringde någon knasig lirare som trodde sig känna mig då enligt honom vi setts på raggarträffen här i Norrtälje, 3-4 år sedan. Har bara vart på en och denna var i år.. Men iallafall påstod han det... Det var efter att han sett mig i MOORE tidningen som han hörde av sig..
Han kände sig dum som ringde och jag fattade inte vem det var såklart :P
Han blev nervös att jag inte hade fått hans sms för några dagar sen..haha.
Jag sa att ja inte visste vem han var och frågade hur vi har setts och hur gammal han var.
Då kläckte han ut sig att vi bara hade setts och att han är 30 bast!! haha herrejösses tänkte jag.. Sen lag vi på eftersom han störde när jag gjorde mig iordning till dopet.. Sen sa han lite oskyldigt, jag ringer väl om ett par dagar igen då.. Haahhahha för rolig karl..


Har försökt att få tag i Helan ett bra tag då jag tänkte att hon kunde visa mig sista städningen så jag kunde börja någon gång! Men hon städar väl fortfarande och hör inte när det ringer..
Imorgon har jag inget inplanerat så skönt. Nästa vecka är det mycket på gång.
Fotosession tisdag, Onsdag ska jag in på mötet jag aldrig kom in till igår på Müchen Bryggeriet..torsdag blir det jobb och fredag blir de nog Mobergs ;D





Tog en jättefin bild på trädtopparna på herrgården vi var.
Man kan tro att det är månen på himlen men det måste blivit nåt med blixten, coolt ändå! 
E man proffs eller e man proffs ? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0