Måndag!

Haha denna måndag var verkligen blandad. Har gjort fler saker idag än vad jag gjorde på hela helgen och jag har inte jobbat. Började med att jag skulle va hundvakt åt Elsie och är fortfarande. Fräs katten blir fräsig mot Elsie men han har börjat lugna ner sig nu!
Träffade Helen och vi gick en rätt lång promenad med hundarna, och Gizmo ( Helens hund ) springer efter Elsie med nosen i stjärten på henne hela tiden så vi fick säga till honom. Det var lerigt ute så hundarna vart jättesmutsiga.
Vi tog en fika jag och Helan, tittade på BECK och sen drog jag in till Norrtälje.
Träffade då Angelica en stund...Vi gick en sväng på ÖB bara sen åkte vi hem till mig. Vi funderar över bio på söndag SAW 5! Nån som sett den?
Men när Angelica åkt hem med bussen så började Lars och Monika städa och fixa, självklart så får jag mina städryck också ibland så vi började röja här uppe!
Skulle vika ihop Jerrys kläder i hörnet där det låg en jättehög! Tyckte att det var dags..Men vad hoppar inte fram om inte en jätteäcklig spindel! Den kröp nästan iväg från mig men som tur va hann ja ta han!
Kunde knappt peta på kläderna efteråt så vissa grejer ligger nu i maskinen för tvättning!
Nu har jag nästan städat klart, bara lite dammsugning och skurning kvar..Får vänta med det eftersom Elsie är lite rädd för sånna maskiner :P

  









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0