Missade bussen... igen ;D



Haha, Troligt att jag skulle missa bussen imorse igen..sprang in i helsike fort till bussen även fast min klocka bara var 09.40 och den skulle gå 09.45.. 676:an! Det roliga var att chauffören såg att ja kom springandes men körde iallafall iväg..
Fick som tur va låna en bil till jobbet. Skulle egentligen inte jobba idag men dom ringde imorse och.. ja varför inte, bara att störta iväg ;)
Annars idag har jag ringt morsan om hon ville ses i Norrtälje, även igår ringde jag...ang en fika.,
Men hon hade planerat annat tyvärr. Får bli en annan dag ;P Fick till slut min fika, med Helen lite senare efter jobbet! Jag hade för kul åt henne och hennes arbetskamrat Ann-Kristin som höll på att mecka igår kväll med deras bilar som gått i lås!! Så kan det gå när det fryst till lite..

Första dagen som det snöat lite.
Kanske blir lite skridskoåkning snart med Jerry om jag kan hitta ett par schysta skridskor någonstans :S
Borde fråga Helan också.Sist vi åkte var i Sportcentrum och det såg för roligt ut när vi...två brudar som inte kan stå på skrillorna, försöker att va proffs ;)

Nu ska jag inte jobba resten av veckan, rätt skönt men inga stålar blir de ju dessvärre..
Ska in till Stockholm på fredag och träffa någon på München Bryggeriet. De är ett företag som gör reklam för fester vad jag har förstått. Dom ska göra broschyrer ang deras fester och jag sökte jobb där. Så på den vägen är det.
Ska åka dit och göra ett besök för att se vad dom har att säga iallafall. Det skadar ju icke!

Jerry spelar och jag sitter och planerar fotosessioner på modellbilders hemsida. Har fått upp en idé om att göra en fotosession med rosa bakgrund och tomtekläder:D Kan nog bli rätt chickt!
Här är den ja tänkte beställa:
http://shop.textalk.se/se/article.php?id=3966&art=1115793

Köpte ett örngott till Jerry för ett tag sen, för gullig tyckte jag (L)
 


Nej nu blir det mer mums i ALADINN asken, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0