Morsans nya outfit!

Var vaken till kl halv fyra imorse alltså! Jerry och Fredrik satt och spela nåt nytt skitspel dom köpt, all night long ;)
Jag lyckades somna rätt sent som sagt och gick till doktorn som ett vrak imorse..
Men vart så trött efter besöket så gick och lag mig igen och somnade om till halv tre.
Åkte till jobbet och Var där i ca 5 timmar. ska jobba dubbelt på tisdag! Mer cash..!
Åkte sen till Renée en sväng!
Trodde först ja skulle få bensinstopp eftersom tanken började lysa redan på väg till jobbet.
Glömde ju körkortet och alla kort i min andra jacka.
Men...sheu ja kom ända hem iallafall!! Annars hade jag nog stått och liftat istället för att skriva på bloggen ;)


Hittade en bild på morsan min, vilken störtskön kvinna hon är! Kan ju inte vara mer stolt!
En typiskt outfit som hon knatar runt med ;)
Hon tycker själv att hon är Ungdomlig som hon säger, o ja det är väl tur det!
Annars hade hon ju inte följt trenderna med skärp i midjan och arabsjal runt skalln!


 



Ska ner o käka nu med Jerry (L)
Byee!

Kommentarer
Postat av: heleeeen

hahaha snacka om klockren bild du fick in påmorsan, för skööön alltså

2008-11-14 @ 16:56:56
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0